Varje minut är speciell. På ett eller annat sätt.

tisdag, juli 27, 2010

Frilla

Fixa till frillan lite idag :)
Gjorde det ännu kortare än vad jag hade sist jag klippte mej.
Och så snagga jag av mej även andra sidan :P
Så nu är det bara långt mitt på!

Blev riktigt riktigt nöjd! Och diggar frisören som klippte, va hos honom sist oxå, han fattar vad jag menar och hur jag vill ha det :D och det är inte illa eftersom jag nästan aldrig är nöjd när jag varit hos frissan. Här kommer en liten bildserie :D



















Och så var det ju extra skoj att han, frisören, blev så nöjd med verket :) Så pass att den kom med på hans "bästa" lista och ville dokumentera :)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det blev grymt snyggt hjärtat!!
Frisören kunde knappast misslyckas med det materialet ;-) Du är sååå grymt snygg i allt!!

Puss och kram Jennie

8:30 fm

 
Blogger Millan sa...

Tack, snygging :) Är helnöjd och ska bli kul att leka med färgning i höst och vinter.
puss & kram

4:04 fm

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida